Jeejee, perjantai.

Koulussa tänään:  ihan ok, joskaan Kahvi ei salee vilkassukkaa mua *angst* Katottii meijän omatekemät leffat. Siis hei, mä oon synnynnäinen näyttelijä. Päivän plussat ja miinukset:
+ Ansku sai mut innostuu neulomisesta
+ Meillä oli kuvista
+ Koulun jälkee oli uintitreenit
+ Mutta ennen niitä me oltiin Kampissa ja ne jako ihan kutosen makusta energiajuomaa ja anto pirun sarvet (örgh, *lordi- käsimerkki*)
+ Meillä oli hauskaa siellä kaupassa
+ Mun rooli siinä leffassa oli tosi "upeasti" näytelty ;>
- Kahvi ei huomannu salee mua
- Mun käsi on kipee kun vedin eilen lipat treeneissä..

Koska olen utelias kyylä ja kiinnostunut siitä, mitä netissä sanotaan musta, tai oinaista tai testeissä tai jtn. kävin wikipediassa ettii oinaasta tietoa.
OINAS
(pätkiä omat kommentit kursivoitu)

Sanotaan että oinas on maskuliininen, johtava, positiivinen, tulimerkeistä ensimmäinen. Johtava? OK, positiivinen, kyllä, maskuliininen no jaa, joskus(?)
Oinas on selväsanainen ja jopa kiusallisen rehellinen, ja sanoo mielipiteensä suoraan ilman sarvia ja hampaita. Mikä kettu toi sarvijuttu on? Joo, sanon mielipiteeni suoraan, mutten ole kuitenkaa noin rehellinen. Luna.
Oinas rakastaa jännitystä ja seikkailua ja hän on äärettömän intohimoinen ja tunteellinen. Elämänhalu, huumorintaju ja rajaton energia houkuttavat aina ihmisiä hänen puoleensa, vaikka oinaan kärsimättömyys onkin usein aikaisemmin myös uuvuttanut heitä. Ihmiset, jotka kenties kantavat kaunaa oinasta kohtaan, voivat kuitenkin myös arvostella häntä liiallisesta ulkoisesta hyökkäävyydestä, kiivaudesta, kärsimättömyydestä, äkkipikaisuudestaan ja yltiöpäisyydestä ja väittää että oinas uhraa tuskin ajatustakaan kenellekään tai millekään muulle kuin omille haluilleen. Alku on totta.. kai.  Okei, mää oon aika äkkipikainen, myönnetään. Vika lause on väärinväärinväärin. MÄ EN OO ITSEKÄS.
Koska suorasukainen rehellisyys kuuluu myös oinaan ominaisuuksiin, saattaa hän olla taipuvainen myöntämään, että huonoina päivinä se voi todellakin pitää paikkansa. Oinas hallitsee päätä, joten ei ole yllätys, että häneen liitetään usein sellaisia ilmauksia kuin "itsepäinen" ja "päätä pahkaa". Tyypillisen oinaan mielestä kaikki on tehtävä "nyt tai heti". Oinas uuvuttaa usein itsensä, puhumattakaan kaikista muista, jotka ovat tekemisissäsi hänen kanssaan. Jaahas. Sovitaan vaikka niin.
Oinaalla on tapana rakastua päätä pahkaa ja täysillä. Choco, tää taitaa kuulostaa enemmän sulta? ;> tai emmä tiiä.
Noin. Ainakin nyt on jotain mistä syyttää kaikkia huonoja puolia mussa ;>

Nute

ain't your fairytale (music)__ Sonata Arctica- erinäisiä biisejä. Ainakin Draw me ja Last drop falls
shy? (fiilis)__ tired.. ja innostunut.