Kotona, pitäis varmaan kirjoittaa pitkästä aikaa. Voisin vaikka sählätä jonkun wannaberunon tähän, jos ehdin. Sonata Arctica soi taustalla. Se levy (live, For the sake of revenge) oli oikeasti joululahja, mutta koska äiti oli ihana, se osti sen mulle jo nyt ja anto kuunnellakin. Sitten jos löytyis jotain intoa johonkin kirjotukseen tai jtn. Hahaa, koska choco -nassu anto mulle vinkin, ilmoittauduin Sulkasadon kahdelle ens vuoden kurssille (sulkasato = kirjotuskoulu netissä). Voi ei, JUMU jännittää jo nyt, koska jos meijän musan opettaja ei voi säestää meitä, me joudutaan laulaa ihan ilman säestystä siel isolle yleisölle ja tuomaristiolle.. no, onneks se on vasta keväällä.

Asiasta toiseen: mä olin eilen kattomassa uinnin EM- kisoja, ja ne kameramiehet sai sitten päähänsä kuvata mua Eurosportille suoraan lähetykseen, joka näkyy sitten kaikissa Euroopan maissa. Hm, ei ihan unelma :> tai no jaa..

Mulla on tavoite. Tavoite, joka on saavutettavissa, ja jonka eteen mun pitää tehdä töiitä. Itse asiassa on tavoitteita. Listaanko? Nää, ei ketään ihan totta kiinnosta.No ihan sama, listaan silti.

Tavoitteeni:
- Alittaa joku aikaraja uinnissa (hamassa tuleivaisuudessa)
- Pärjätä JUMUSSA (ja mehän mennään Prahaan)
- Kirjoittaa aktiivisesti tänne
- Jaksaa pitää personalia, blogia ja fanisivua
- ja sitten vielä jaksaa koko kevään koulussa

Ja kuinkakohan moni noista toteutuu? Yks? INSPIS

Hän ei tiennyt mitä ajatella
hänen aivonsa  ja ennen kaikkea hänen sydämensä olivat riekaleina
Hän jaksoi punnertaa ylös lattialla
miehen harmaiden silmien katse takaraivossa.
Miksi se kiusaa? Miksi se ei ymmärrä mitä  yritän kertoa?
ajatukset vilistävät, adrenaliini virtaa
Hän lyö nyrkkeilysäkkiä
rystyset aukeavat, veri maistuu suussa
"Mene kotiin lepäämään" mies sanoi kuten aina.
Nytkö se välittää? Nyt, eikä silloin kuukausia sitten kun sanoi rakastavansa minua?

outo sähellys, älkää välittäkö :)

nute

"miksei me voida olla tässä näin, istua vierekkäin aina ja ikuisuuden?"